waarvliegensamenheen.reismee.nl

Gelukkig is de vluchttijd naar Frankrijk kort!

Zo.. helemaal klaar voor vertrek! Eerste keer vliegen is dus ook eerste keer schiphol voor mij. Damn wat is dat groot! en man die vliegtuigen zijn reusachtig. NIet allemaal want volgens mij vlieg ik met een klein easyjet vliegtuigje... soort van bus met vleugels! Aangezien er nogal wat van die vliegende bussen de laatste tijd hard in aanraking komen met de grond toch maar even gechecked hoe lang het vliegen is. Hoe korter hoe beter. Volgenshttp://www.hoelangvliegennaar.nl/frankrijk/ is het gelukkig maar een half uurtje vliegen. We zijn er dus zo en volgens mij is er geen oorlog in belgie dus de kans dat de Belgen ons toestel uit de lucht schieten lijkt me klein! Moet goedkomen. Straks boarden. Volgende update volgt vanaf Franse grondgebied!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!